Min vecka - index

Länkar till resp. inlägg och dag i texten Min vecka

Måndag - Tisdag - Onsdag - Torsdag (1) (2) - Fredag - Lördag - Söndag

Håll till godo.



Då bilderna inte tycks fungera på inläggssidor, kommer därför här länkar som inte länkar till de inläggsspecifika sidorna, utan blott till inläggen på arkivsidan.

Måndag - Tisdag - Onsdag - Torsdag (1) (2) - Fredag - Lördag - Söndag

Til inläggen, för jag är så snäll:

Inlägg 1 (Måndag - Onsdag)
Inlägg 2 (Fredag - Torsdag)
Inlägg 3 (Lördag - Söndag)



Och hände det verkligen INGET KUL ALLS när jag var borta? Stackare.

Kommentarer
Tönt-Don

asså inte för att jag känner den här killen men genom att läsa allt så får man en liten uppfattning av det hela. och min uppfattning är att den här daniel är kär i en Ilona som hon heter. och man kan se det väldigt tydligt också. stackare hon är upptagen:P så min slutsats är att daniel är kär i ilona och vill ha henne men hon vill ha någon annan

2007-05-02 @ 00:04:17

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback