Jadu, din gamle minisk

image88

I ett försök att vara lika cool som alla som shoopar sina bilder för att få dem att se tuffa ut innan de likt mögel publiceras på upphobsmännens bloggar, är detta inlägg välsignat men den bild här ovan, som du med största sannolikhet redan har ögnat.

Men vad, förutom denna fotnot, vars beteckning egenligen borde vara "huvudnot", håhå höhö, handlar denna blogpost om då? Jo, då de flesta av mina läsare tycks vara totalt dumma i huvudet eller anse att jag är dito, får alla nu en chans att lära känna mig bättre. Vänner, fiender, halvvänner, töntar, folk jag aldrig har hört talas om och inte har för avsikt att lära känna:

Ni får fråga mig vad ni vill.

Ni får ställa frågor om mig, om era mammor, om Iraks aktuella politiska styre, om tapirers matvanor - kategorierna är oändliga. Jag kommer sedan välja ut de frågor jag anser vara kvalificerade till att besvaras av Mig (det är ju trots allt Mig det handlar om, tänk att Jag ska besvara era frågor. Det är inte varje dag jag besvarar folks frågor.) och besvara dem i den mån och på det sätt jag anser vara passande. Då tillräcklig mängd valida frågor har erhållits, kommer de (med tillhörande svar) publiceras i ett nytt inlägg.

Så langa därmed iväg era eventuella funderingar och spekulationer till den temporära mail-adressen [email protected] lika snabbt som du vanligtvis förlorar alla sorters slagsmål och utmaningar.

Jag väntar.

Kommentarer
Tönt-Kenza

svar: ja? och hon ville bli lämnad ifred. Då kan man inte passa upp på henne

Tönt-Linn

jag gör, sedan är det upp till dig om du vill bry dig eller inte

2007-06-25 @ 22:40:23
URL: http://linnruby.blogg.se
Tönt-Nina

de e mysigt!!!

2007-06-25 @ 23:07:21
URL: http://modesida.blogg.se/
Tönt-Hjärtat

Frågor? ÄR DU HELT JÄVLA DUM I HUVUDET DIN ÄCKLIGA PEDOBJÖRN!?

2007-06-26 @ 12:57:33
URL: http://fanihelvete.blogg.se/
Tönt-Mesko

Fråga: Vet "Tönt-Hjärtat" vem pedobjörnen är?! :OOOOOOOOO

2007-06-30 @ 01:04:00
Tönt-Tönt-Tönt-Tönt

När kommer du att avlida?

2007-07-10 @ 17:26:07

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback