Festlig stämning och Vägledning

Nu är det party party på gång och alla är glada som fan. I synnerhet jag, antar jag, då jag i veckan firade de

16 år

jag genomlidit tillsammans med er alla.

Och för att fira detta har jag tänkt bjuda er på en massa roliga saker eftersom ni uppenbarligen inte har haft för avsikt att ge mig något, era tölpar. Inledningsvis, roliga bilder ur min privata samling.



Varsågoda, säg inte tack. Härnäst kommer faktiskt, äntligen, som så många har efterfrågat, svaren på de frågor som mig har ställts (in order of mottagande). De sög, förövrigt, men vad kan man göra.



Olivia Blom
  • Hur mår Olof nuförtiden?!: Tack du, det var en mycket fin fråga från en lika fin vän. Och för att svara på den kan jag meddela att han förhoppningsvis aldrig mått bättre, för om så vore fallet har det gått åt fel håll vid något tillfälle.

Mesko
  • Vet "Tönt-Hjärtat" vem pedobjörnen är?! :OOOOOOOOO: Och hur fan har du tänkt att jag ska veta det? Dra hem.

Gabriel
  • Kan du lära mig en låt på piano?: Kan, vill inte.
  • Var det kul att vandra?: Självklart. Allt blir vad man gör det till, och jag känner att jag gjorde vandringen i fråga speciellt bra och episk.
  • Vad heter du i mellannamn?: Torsten, efter min eminente och respektable farfar.
  • Hur många husdjur har ni?: Jag vet inte säkert, då många utav dem har blivit omplacerade och utkastade om vartannat den senaste tiden, men om jag ska ge mig på en kvalificerad gissning är det väl runt 10, inklusive en hund som vi endast har tillfälligt.
  • Vad fick du för betyg i alla ämnen?: Denna fråga har redan blivit besvarad på ett högst älskvärt sätt utav min älskvärda älskling Linniii. Jag hänvisar till hennes svar som hittas här.
  • Vad ska du göra i sommar?: Chilla järnet, ge järnet under säckpipe-VM i Skottland, fylla år (redan avklarat) och så vidare.
  • klicka på mina annonser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: ok!!!!!!!!!!!!!!!!! men jag vil inte veta av!!!!!!!!! några lamers!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • FICK HAN [D.K.D.] TVÅ BETYG I FYSIK??: Ja, för jag var dubbelt så bra som alla andra.

tanten
  • Varför är Franz Jäger bättre än Zorro?: För att hundar ej skall döpas till namn som resulterar i att folk säger "MNNAAAWWWW GUUWWWD vad töntigt" varje gång de hör det.
  • Ska din åsikt överhuvudtaget räknas?? Du som döper ett marsvin till BUFFERT JAVA !!!!!!: Min åsikt står över alla andras då jag är den mest ariske människa som nu lever.
  • Tyke undrar vad en man är - han kommer inte ihåg :o( - kan du berätta? Eller - ha ha - det vet ju inte du heller HA HA HA HA HA !!!: Jag väljer att inte svara på den frågan.
  • Eller...?: Jo.

permanentat får
  • hur många pennor måste man vässa innan bladet i en pennvässare blir slött??: Som jag ser det måste man inte vässa pennor över huvud taget. Haver man tillgänglig en tillräckligt förträfflig kniv kan man med den tälja bort överflödigt trä runt det blyertsstift man önskar skribera med. I annat fall kan man, då det på din fråga låter som om du har för avsikt att ha ett slött penvässarblad och söker min hjälp i fallet, skrapa på bladet i fråga med en sten. Garanterat resultat inom fem minuter, annars pengarna tillbaka.
  • hur långt kan man stöta jorden över axeln baklänges?: Mitt rekord är 2 km, två kilometer som tyvärr råkade bli i solens riktning vilket nu bland annat resulterar i att vissa glaciärer smälter.
  • hur många papper kan man balansera på huvet?: Vem är Huvet? Säkert nån fjollig fransman. De brukar som sagt vara fjolliga, så jag gissar att han skulle kollapsa under cirka tre pappers tyngd.
  • kommer pendeltågen att var i tid i vinter?: Dina värdelösa skriftfärdigheter ställer till problem. Om du med "var" egentligen menade "vara", så är mitt svar att de antagligen kommer befinna sig i såväl tid som rum även denna vinter. Om du istället med ditt "i" mellan orden "var" och "tid" menade skriva ordet "är", blir din mening än mer oförståelig. "kommer pendeltågen att var är tid i vinter?" Två frågor i en? Nu fuskar du allt! Förövrigt kommer pendeltågen, ja, och tid är den brukar vara i vinter. Nej fyfan, du var mig en jobbig jävel.
  • kan jag stå på ett knä?: Tillåt mig ställa er en motfråga: Hur fan ska jag veta det? Vem är du? Om dina fysiska färdigheter är lika undermåliga som dina skriftliga sådana så är dock svaret nej, du suger.
  • när får vi höra ett nytt musik stycke??: När jag känner mig manad.
  • kommer jag någonsin lära mig att stava mitt namn?: Läs föregående svar, do the math.

Linniiiii
  • Vad är det roligaste du någonsin hört?: Din mamma OOOOOOOOH KONTRA KONTRA
  • Vad är det mest intressanta du någonsin hört?: Vad är egentligen något om det är "intressant"? För att få veta tog jag min vän NE.se till hjälp. Som vanligt kunde han visa mig till rätta: "som kan fånga och kvarhålla uppmärksamheten". Därmed borde brandlarm och liknande vara svaret, då jag ofta har mycket svårt att uppmärksamma något annat samtidigt.
  • Vad är det snällaste någon någonsin sagt till dig?: Antagligen att de gillar mig eller något annat sånt där... ovanligt... ::(:(
  • Om du fick 3 önskningar, vad skulle du önska dig?: Pengar, musikalisk genialitet och evigt liv.
  • Om du hade lika mycket pengar som Bill Gates (som förövrigt inte är världens rikaste man längre), vad skulle du göra med dem?: Köpa en jävligt bra dator, sedan kanske skänka lite till fina föreningar som KSSS och NSF, och sedan pensionera mig.
  • Vad skulle du göra utan din snuttinutte Linnii vid din sida?: Förtvina och gå under i ett moln av svart sot.

Bluffalo Bill
  • Öh.. Jag har en fråga. Vad luktar grönt?: Skönt.



Ja, barn, det där var ju tämligen meninsglöst och ej underhållande. Men vad kan man göra med frågor lika intressanta som nypolerat parkettgolv? Bättring.

Över och ut.

Kommentarer
Tönt-Anonym

Jag menade gitarr, och du LÄRDE MIG HIAHAIAHA. jag kan den bra nu!
jag har några fler frågor:
1. Vilken är den BÄSTA filmen som GJORTS?
2. Kom igen jag behöver!!!! PENGAR!!! klicka på mina!!! ANONNSER!!!
3. När börjar du skolan sen igen (när ska vi se på film hela natten)?
4. Bra, NSF är bra skänk pengar!!
5. Vem är världens rikaste KVINNA?
6. Vad heter alla dina husdjur?

Tönt-GABRIEL

...

2007-07-24 @ 22:07:32
Tönt-Bluffalo Bill

Barntrampolin, det var ett bra svar!

2007-07-25 @ 11:03:38
URL: http://www.intresseklubben.nu

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback