Så fan heller att min blog är död, och jag skriver fan heller om vanliga saker. Folk som påstår sådant gör mig så arg!

Är det bara jag som hatar solstolar? Vad fan ska man ha dem till egentligen? Visst, de är sköna att sitta i, men om man är ute efter komfortabel passivitet i sittande ställning är väl ändå en bekväm fåtölj att föredra, inomhus såväl som i den aldrig förlåtande vildmarken, och om man har för avsikt att erhålla cancer och en brunare hudfärg kan man för bövelen ligga i gräset.

Idag började jag bråka med min solstol, varpå han fällde mig och "dämpade" mitt fall med sitt stenhårda (läs trä-) armstöd, enbart på grund av att han är en jävla elaking.


Såret, och mitt tämligen inbjudande sidoparti.


Såret, framhävt med en inzoomning á la UFO-foton, med min muskulösa hand som en bonus.


Här har vi den jäveln.

Nej, då jag förvisso är en stofil och livsnjutare och allt vad det innebär, måste jag säga att den allmänt accepterade och erkända avslappningsanordningen som i dag åsamkat mig nämnvärd smärta står sig slätt i jämförelse med givna vinnare som fåtöljen och hammocken.

Tack för mig.

Kommentarer
Tönt-GABRIEL

ngggggggggg din blogg är döende... bäää

2007-08-26 @ 00:20:07
Tönt-Linniii

jag saknar dig ditt fag.

2007-08-26 @ 00:51:06
Tönt-Anonym

UPPDATERA!!!!!!!!!!!! O hur gick du me orienteringen? missade fan bussjäveln pågrund av min 100-lapp ;/// men man kom fan i tid o så ägde vår grupp alla - End of story.

2007-08-30 @ 14:46:34
Tönt-ZZ

Men apa...den vägrar visa Z..

2007-08-30 @ 14:49:04
Tönt-Timmy

Var det orientering ni hade i Granskog denna trevliga dag?

2007-08-30 @ 21:17:28
Tönt-Z

Vettefan när vi hade orientering...jag antar det
Molin...din blogg E DÖD....face it..:P

2007-09-05 @ 08:54:46
Tönt-permanentat får

aj??....

2007-09-06 @ 20:18:17
Tönt-K

Timmy, ditt får! Sluta försöka skriva sådär sofistikerat som Daniel gör!
In the end, there can be only one!

2007-09-09 @ 12:03:00
Tönt-Malle

nä solstolar är ju uppenbarligen ingen höjdare! Sparka till fanskapet och hoppas såret nu är läkt sedan länge!!
:)


Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback