Välkommen.

Detta är då det allra första inlägget i min nya blog, som jag tänkte berätta om nu. Om du verkligen älskar att läsa om folks liv, vad de har gjort under dagen, vad de ska göra nästa dag, vad de tycker om färgen gult, varför de inte äter broccoli, vad deras favoritprogram på TV är och så vidare så kan jag för det första säga att du är väldigt tråkig och borde bry dig om ditt egna liv istället, och sedan uppmana dig att titta någon annanstans, för jag kommer (bortsett från ett par undantag, troligtvis) inte att skriva om sådana tråkiga saker som så gott som ingen bryr sig om (och jag kommer heller inte att skriva i min blog varje dag, som en annan blogfesk).

Jag kommer att skriva om skumma saker, roliga saker, intressanta saker. Konspirationsteorier. Sagor. Bilder på fina grejor. Länkar till trevliga sidor. Och om du inte läser det jag skriver kommer jag att skicka min armé radioaktiva apor på dig.

Bäst att du lyder.

Ha ett fortsatt miserabelt liv.

Väl mött.


Kommentarer
Tönt-Pajdöds

nein

AAaaAAaaAAaa!

2006-03-14 @ 22:25:49
Tönt-Förstockad äldreperson

du är sjuk störd din gamla stofil.. vad fan är det här? du tror att du är cool för att du försöker vara ännu töntigar än du är.. men det nej DU är bara patetisk.

2006-05-23 @ 16:39:22

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback