Dagens klädsel

Folk har sagt att jag skriver för lite och för sällan och för dåligt och alldeles för jag vet inte vad. Dessutom har jag fått önskemål på att jag ska börja modeblogga, det vill säga, bete mig lika patetiskt som alla andra som modebloggar och ta kort på mig varje dag, skriva vad för kläder jag har på mig och var jag har köpt dem och tro att någon bryr sig.

Jag tror inte på fri vilja, och gör därför som ni vill, cpbarn. Här är:

Dagens klädsel
med modemogulen Herr Molin
Bögigt

Jag går uppifrån, och börjar med det som är utanför bild, och ned:
Hår: 98,2% naturligt, köpt på HM.
Glasögon: Något billigt skit jag gjort själv. Köpt på NK.
Tjocktröja: Den randiga trafikolyckan, mycket exklusiv personlig design, köpt i Polen.
T-shirt: En reklamtröja för jag vet inte vad. Hemtjänst för handikappade antagligen. Fått utav farmor.
Skärp: En död orm, Gucci.
Kalsonger: Rosa boxer med hundar på. För små. Väldigt tajta. Nästan string. Skönt.
Byxor: Latex för hela slanten! Såhär på småtimmarna vill jag känna mig lite extra porrig. Köpta på erotikmässan i Berlin.
Strumpor: Din mammas.

Jag känner mig riktigt bra. Nu är jag en trendsättare.

Kommentarer
Tönt-Mesko

Själv klär jag mig som en NINJA!!!

2006-12-31 @ 02:08:18
Tönt-Hannah

Jag visste att du och mamsing hade en relation! Ditt svin!

Tönt-undefined

haha

2006-12-31 @ 02:18:04
URL: http://www.emmakristensson.blogg.se
Tönt-Näshår

Fyfan vad jag hatar kläder. Sånt jävla slöseri på pengar. Fryser man går man in, era jävla hövven.

2006-12-31 @ 03:11:27
URL: http://fanihelvete.blogg.se
Tönt-Anonym

Modeblogga inte, finns redan så många...

2006-12-31 @ 11:21:46
URL: http://ledume.blogg.se
Tönt-Mesko

Hahaha, Svartkajal har nyligen upptäckt Zoovillage. Och hon ska vara modebloggare! Lite efter må jag säga.

2006-12-31 @ 12:14:26
Tönt-D.K.D.

Ledume: Så du trodde verkligen att jag skulle börja modeblogga? Du är Bra.

2006-12-31 @ 12:41:32
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-timmehdude

Nice stol!

2006-12-31 @ 14:19:27
Tönt-olivia

haha, tack molin. JAG HATAR MODEBLOGGAR!

2006-12-31 @ 15:21:39
Tönt-Stin

Hej Daniel! Väldigt kul att du har börjat skriva om normala saker som t.ex. musik och mode. Mycket kul. Så därför vill jag be om ursäkt angånde det jag skrev tidigare om att du bara skrev om onormala saker och att du borde söka vård, jag tycker att det verkar som om du mår mentalt mycket bättre ,men jag ser att dit utseende fortfarande är lika groteskt,fult, äckligt och att det inte har förändtas ett dugg och det tycker jag är tråkigt eftersom tja det ser itne bra ut. Specielltför att du börjar bli lite äldre och förhoppnigs vis har börjat intresseradig för tjejer så borde du göra något åt saken så därför står jag fast vi det jag skrev tidigare. Daniel Molin plastikopirera dig och börja motionera!

MvH Stina Eklund
ps återigen vill jag be om ursäkt för att jag skriver så slarvigt :)

2006-12-31 @ 19:45:19
Tönt-Ellis

Holy mother of freakin god vilken sjuk blogg.Det där var en komplimang.

2007-01-01 @ 18:28:51
URL: http://ellisellis.webblogg.se
Tönt-Rubberchicken

Stin-Stina gillarej danne.. :=

2007-01-02 @ 15:47:38
Tönt-Mesko

Ah, Stina. Antingen en mycket bra sarkastiker, om man får säga det själv, eller en mycket korkad människa. Den frågan får vi nog aldrig veta svaret på, så här kommer en kanin: http://www.mccullagh.org/db9/d30-14/bunny-dancing-1.jpg
Är den inte gullig?!

2007-01-02 @ 18:24:53
Tönt-Mathilda

du gjorde som jag sa! YES! hahha, kul! kul! kul! :D

2007-01-02 @ 20:46:15
Tönt-Stina

Hejhej Mesko! Märker att även du är en väldigt konstig och ful människa tillskillnad från din sexiga och coola syster:) måste säga att hon har en otroligt fin rumpa för att vara såpass ung hoppas att jag också kan få en sånn fin rumpa nån dag:D men aja hoppas att även du mesko söker vård för ni är väldigt onormala människor!

Stína Eklund

2007-01-02 @ 21:03:21
Tönt-GABRIEL

bra, Skriv oftare! vem är din mystiske flickvän?

Tönt-Linnéa

2007-01-03 @ 13:41:39
Tönt-Linnéa

ååh -.-
jag skrev värsta fantastiska inlägget så funka skiten inte! arrgh

2007-01-03 @ 13:42:23
Tönt-Näshår

Ägd, surjävel.

2007-01-04 @ 16:04:46
URL: http://fanihelvete.blogg.se
Tönt-Mesko

Okej, Stina. Själv är jag inte attraherad av min syster och jag tänker inte uttala mig om hennes bakre regioner.

Det är en sak jag inte förstår: Vad har du emot "onormala" människor? Dessutom: Definiera normal.

Om du bara är en sarkastisk jävel som vill jävlas (öh, ja), så gör du ett bra jobb.

2007-01-07 @ 20:12:03
Tönt-GABRIEL

ah, african brownie såklart vem annars...

Tönt-Honeydew

Well, nu betedde du dig faktist patetiskt..

2007-01-08 @ 02:20:14
URL: http://honeydews.blogg.se
Tönt-Besviken

Jag förväntade mig faktiskt att ett något modernare tangentbord skulle användas av en sådan flitig blogguppdaterare som du.
Fy på dig.

2007-01-08 @ 02:41:38
Tönt-D.K.D.

Hörrö, inte mycket klår ett gammalt IBM-tangentbord med det rätta tangentljudet och perfekt avstånd mellan alla tangenter och allt är bara perfekt perfekt.

2007-01-08 @ 02:46:58
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-Fortfarande Besviken

Men det är inte trådlöst(!), och det är inte sådär käckt svart heller. Och tangenterna har olika färger?

Fast du får lite pluspoäng för skärpet som står ut, den sargade stolen och Kalle-tidningarna på golvet.

2007-01-08 @ 02:53:17
Tönt-Honeydew

Varför sparar man en ful gammal äcklig datorstol som ser ut sådär?

2007-01-08 @ 04:37:43
URL: http://honeydews.blogg.se
Tönt-Z

Troligtvis vill Molle att stolens slitage ska sammansvärja med hans trista och absurda golv, även om han inte lyckas med det helt...:P Stolen ser ändå rätt så najs ut

Förresten vf heter bilden "Bögigt"? Antar att du menar att alla som bär samma typ av klädsplagg som du måste vara en bög O.o - får väl akta sig...

Plats 3 på bloggtoppen - yay!

*Meh hasch vötëd for Molle*

2007-01-08 @ 15:30:28
Tönt-Frida

Haha, bästa dagens-outfit-inlägg jag läst! Gillar din blogg över huvud taget!

2007-01-08 @ 22:13:16
URL: http://fridasofia.se/blogg
Tönt-JEPPA

Söt stol, fin, vacker, gullig, rar, mysig, mjuk.
Söt Stina Eklund, hon kan konsten att skriva övertygande.

2007-04-05 @ 23:16:47

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback