Tejp och katt.

Efter överdrivet psykiskt och mentalt påfrestande påtryckningar från min ej längre så käre kusin Gay-briel, har jag beslutat att ge upp och ge er något som ni velat se ända sen jag påbörjade mitt farofyllda äventyr.

Fikusar och flator, här kommer...

BLOGPOSTEN OM INGENTING ALLS.

Låtom oss inleda denna redan legendariska och kultförklarade post (nåja), som kommer att gå till historien (nåja nåja), med en bild på en katt med en rulle tejp på huvudet.

Tejp och katt.

Åh, så gulligt.

Vidare fortsätter jag med att för er presentera två aldrig förut officiellt publicerade ljudklipp.

D.K.D. - I Want You (She's so Heavy)
D.K.D. - Something

Ja, du läste helt rätt. Jag, undertecknad, D.K.D., har sjungit och spelat in två gamla Beatles-klassiker. Båda två (2) av dessa är dedikerade till Jessie (eller J3SSIE, som hon kallar sig på PA), Alexandra Ekbergs polarinna. Jag har aldrig träffat henne, och vet knappt vem det är, men det jag vet är däremot att hon stöttade mig något otroligt under den där sena LAN-natten/tidiga LAN-morgonen då jag sjöng in detta. Tack.

Jag vill varna känsliga lyssnare för extremt ful sångröst.

Nu kommer vi till en rolig sak, nämligen filmen NAPOLEON DYNAMITE!!!!!!!!!!!!!!!!! Den är typ, bäst, och handlar om en kille som heter NAPOLEON DYNAMITE!!!! som bor i ett hus. Han är tuffast i hela världen, och tillsammans med sin kompis Pedro ska de ta makten över skolan. Spännande!! Här är filmen på IMDb, och här är ett soundboard. Ehe.

För att avsluta denna förskräckligt och fruktansvärt långa (men supertuffa) blogpost tänker jag inte bjuda på mindre än en film på en fet, holländsk unge. Som sjunger. Och skvalpar.




Men han har i alla fall många, snygga, elvaåriga brudar.
Skvalp skvalp.

Kommentarer
Tönt-D.K.D.

Tilläggas bör också att jag med denna blogpost har förbrukat potentiellt blogmaterial för flera månader framåt. Förvänta er därför inte att hör något av mig under de närmsta TIDSEPOKERNA.

MWA-HA-HA-HA-HA-HA!

Tönt-gabruel

yesssssss

2006-08-29 @ 22:07:36
Tönt-gabruel

Mer MER!!

2006-08-30 @ 13:50:57
Tönt-Rubberchicken

Han är bäst

2006-08-30 @ 21:29:03
Tönt-Big Tavla

Din mamma är din pappa. Jag hatar din blogg. Den luktar nerfruset arabvatten som behöver psykisk hjälp. Fy HELVETE!

2006-09-02 @ 02:32:50
URL: http://fanihelvete.blogg.se
Tönt-Mesko

www.stuffonmycat.com

2006-09-04 @ 15:16:45
Tönt-gabriel

nu har du berättat för mina kompisar!111 du ljuger du har sex (sju) kommentarer nu inte feeeeeeeeem

2006-09-04 @ 21:00:58
Tönt-D.K.D.

Mesko: AEH, jag försökte ju dölja att jag stulit bilden. :(:(

gabriel: stfu ngr.

2006-09-05 @ 15:54:33
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-J3ssie

"Ja, du läste helt rätt. Jag, undertecknad, D.K.D., har sjungit och spelat in två gamla Beatles-klassiker. Båda två (2) av dessa är dedikerade till Jessie (eller J3SSIE, som hon kallar sig på PA), Alexandra Ekbergs polarinna."

XD

2006-09-05 @ 22:26:31
Tönt-Tereze

katt. tiara?

2006-09-22 @ 15:33:22
URL: http://kirch.blogg.se
Tönt-Z

Tränar du upp kamikazekatter Molle?

Han ser faktiskt evÛl ut

2007-01-17 @ 18:57:13
Tönt-Hans

Alltid kul att se blogg som använder bra och roliga bilder!
Hittade ditt blogginlägg just när jag sökte runt tejpning i samband med att jag göra ett bloggning om en annan ovanlig användning av tejp: för att tillfälligt markera på gator med.


Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback