Moa Lindberg

Det finns vissa tillfällen då man helt enkelt måste erkänna sin underlägsenhet. Idag, eller igår, för att vara mer korrekt i mina tidsangivelser, skedde något sådant. Det var så pass nedgraderande att jag har tvingats blogga om det, och detta på grund av flera aspekter:

1. Det ägde rum på bögfjortiskapitalistsidan Playahead. Vad fan hade jag där att göra? Slå mig, snälla.
2. Det skedde på grund av en TJEJ. En KVINNA. Ett FRUNTIMMER. En människa av det lägre stående könet. Vafan?
3. Jag är trots allt en gentleman, och vet när en kvinna har rätt och förtjänar uppmärksamhet.

Seriöst, vad är det jag svamlar om? Det som hände var att moatoa, som hon kallar sig på Playahead, eller Moa Lindberg, som hon kallar sig i verkligheten (känn dig utsatt och snart hemsökt av äckliga pervon, Moa) lyckades skriva det tusende inlägget i min gästbok på den värdelösa sidan Playahead. Lyckades och lyckades. Kolla bara här (läses nedifrån och upp för kronologisk kontinuitet):

image62


Patetiskare försök till berömmelse och mänsklig existens får man leta efter. Jag utlovade dock henne ett pris för den galanta insatsen (jag hade verkligen inget bättre för mig, tro mig), och hon valde att få ett HELT INLÄGG på min blogg dedikerat enbart åt henne. Jag är inte den man som tackar nej till något att göra en sysslolös tisdagkväll, så här förljer därför ett bloginlägg, enbart om

Moa Augustina Lindbergs liv och strävansmål

image63Moa Lindberg föddes som så många andra barn en kall, regnig och stormig höstdag den 14 mars. I vädret kunde man dock inte spå flickans framtid - hon skulle komma att skänka ljus och lycka till stora delar av världen.

Redan i hennes barndom hade hon sin framtid klar för sig. Vad för karriär kunde väl en söt liten ficka som Moa tänkas kunna ha, om inte en karriär som präst? Vid tre års ålder hade hon redan biktat ett tjogtal personer, och hon var verkligen en resurs i byn där hon bodde. Alla sökte sig till henne för att få vägledning, hjälp med att sluta svära eller helt enkelt för att bli påverkade av hennes magnifika, naturliga glans.

(Detta är inte en hyllning till Moa.)

Moa kom snart upp i tonåren, och puberteten. Det medförde att hon utvecklade mer märkbara kvinnliga former, till byns pojkars förtjusning. I en intervju med Moas kamrat, Malin Svensson, får man veta mer:
-Jag märkte tidigt att Moa tyckte det var trevligt med kvinnliga former. Hon har dessutom bland de finaste sådana som finns att köpas för pengar.
Stämmer inte detta, och är vi inte alla glada för Moas kvinnliga former? Jag måste i alla fall svara ja på den frågan.

Moa är dock inte enbart kvinnliga former och randiga tröjor. Hon har vid upprepade tillfällen visat både stora kunskaper inom såväl geografi och matematik, som lite mindre vanliga ämnen som sex och samlevnad. Idrott är också ett ämne hon lyckas väl i, speciellt då det kommer till att fånga och kastar bollar.

För att avrunda det hela kan jag bara säga en sak: Om du letar efter någon med skön humor, enastående fysik, total avsaknad av empati och sympati - egenskaper som bara försvårar överlevnaden för många personer - och kunskaper inom det svenska språket som skulle få August Strindberg att rodna, ja, då finns Moa här. Och du kommer få leta länge, innan du hittar någon annan som håller samma standard.

Av: Coolingen Boolingen

Jag, i egenskap av D.K.D., vill dessutom med detta inlägg sätta stopp för den prostitution som förekommit på min blog. Ni får gärna ge önskemål på vad jag ska skriva om, men hädanefter kommer jag inte lyssna.

Ha det så trevligt.

Kommentarer
Tönt-moa

myyche fin :D *rörd* det var iofs meningen att det skulle va en hyllning men..jag klagar inte ehe

vill bara meddela allmänheten om att jag INTE heter augustina i mellannamn!

2007-05-02 @ 02:03:51
Tönt-Hjärtat

Fyfan för Moa. Hon verkar vara en riktig jävla slampa!!! FYAAAN!!!!


Nummer, tack.

Tönt-D.K.D.

Heh, har ni sett nyckelorden?

sex knulla moa våldtäkt

2007-05-02 @ 13:06:01
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-albin

hihihi , ser man på :o

2007-05-02 @ 16:26:26
Tönt-Olivia

åh, moa är min bäztissh *stolt*

2007-05-02 @ 18:38:23
Tönt-Mesko

Jag är min bästis. <3

2007-05-03 @ 09:43:32
Tönt-D.K.D.

Mesko: Nej, du är min bästis :(:( jag äger dig.

2007-05-03 @ 11:18:02
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-Jeppa

(B)

2007-05-03 @ 12:31:01
URL: http://jeppa.wordpress.com
Tönt-alexandra

hähähöhöhöhääh=)

2007-05-03 @ 20:05:44
Tönt-Lars-Adolf

Helfint hån, min bäste herre. Mer sånt tack, men något grövra förolämpningar. Alla är ju inte lika soFISTikerade och intelligenta som Ni och förstår allt.

2007-05-05 @ 06:04:22
URL: http://www.thepounder.com/bigbag/
Tönt-GABRIEL

hah... :D bilderna var roligast.

2007-05-08 @ 18:39:23
Tönt-Anonym

navelludd

2007-05-18 @ 19:00:39
Tönt-Sir Galahad

Fy fan vad fjortis ni är! ALLA!

2007-08-18 @ 18:42:02

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback