Och så vidare.

Detta är endast ett inlägg av skamlig natur, om än högst viktigt för att ni ska vara så glada som möjligt.

Detta är...

REklam ehehehre :SS:DS

Jag vill bara upplysa er om den utomordentligt förträffliga webläsaren Firefox. Ganska nyligen släpptes den i version 2.0, och den är bättre än aldrig förr. Eftersom en punktlista säger mer än tusen ord hopslängda i meningar kommer här en.... vad kan det vara... någon som vill gissa.... just det: en PUNKTLISTA över vad som är så bra:

  • Bättre säkerhet än till exempel Internet Explorer (men detta skiter väl du i, din tönt, eftersom du ALDRIG surfar på porr- eller cracksidor, och du har en pappas kompis som fixar datorn åt dig när den är  "trasig", det vill säga när du inte tagit bort de spywares som infekterar din hårddisk. Tönt.)
  • Firefox är snyggt. Dels som default, men också eftersom man kan välja bland flera hundra themes (utseenden) att ladda ner och använda. Bravo!!!111
  • Det är open source, vilket innebär att:
    • Det uppdateras ofta eftersom även hemanvändare kan fixa buggar och sådant.
    • Du kan ladda ner så kallade "extensions", insticksprogram, som kan utföra alla möjliga uppgifter som att till exempel tala om vad det blir för väder imorgon, ta bort irriterande reklam och MYCKET MERA!!
  • KÖP KÖP KOM OCH KÖP!
Och så vidare. Om du klickar på den fina räven (röven, ehehehe) här upp till höger kan du snabt ok engkelt ladda ner den senaste versionen.

Väl mött, ditt sär!

EDIT: Och just det, självklart är det fullständigt GRATIS!

Kommentarer
Tönt-Mesko

Du glömde nämna att det är fullständigt GRATIS! -_-

2006-12-05 @ 22:35:29
Tönt-D.K.D.

Tack, mamma :D.dS:Ds:DS:D

Tönt-Linnéa

OMG lixom, det är ju exakt den dära som jag har? :D
sådär, nu ska du vara glad molin, nu har du ditt jävla inlägg :)
ps. din gröna bakgrund är äckligt ful! ds.

2006-12-06 @ 15:35:01
Tönt-Mesko

Jag använde Firefox tills det blev mainstream. Eftersom jag är så _otroligt_ alternativ så använder jag en annan webbläsare nu.

2006-12-06 @ 16:30:38
Tönt-D.K.D.

Linnéa: Tack lskling ;);)) och den är inte alls ful. :(

Mesko: Ehhhh ok?????? :S:S:S

2006-12-06 @ 16:38:06
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-gabriel

Jag kör internet explorer, men jag vill köra med firefox men jag orkar aldrig ladda ner det... - . -- .. -- ..- .-- .-. .---. -..-. -.- .-

2006-12-08 @ 17:33:41
Tönt-Mesko

Hm, var det Tavla, Valross, eller du, D.K.D., som skrev ovanstående inlägg i mitt namn? >_>

2006-12-10 @ 21:20:39
Tönt-D.K.D.

:D

Antagligen tavla.

2006-12-10 @ 21:56:11
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-Hannah

Vilken karl!

2006-12-31 @ 02:23:33
URL: http://svartkajal.blogg.se

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback