min da typ

asså hah d här hende igor men ja posstar ida för ja hadde inga bilder igår:P:PP: lr ja vene :S::S

aa iaf ja kende mej såher hungri ja ba shiit mpste ha mat :D:D a ni vet men sen ja ba aso chokla bolar e typ mat så ja ba friida d e min syster ja ba friida hon ba a ja ba kan du göra chokla bollar? :DDD:D: haha för ja e så lat hon ba ne ja ba vafaaaan å slog hene me en stol ja ba oj sen gjorde ja egna chokl,ad borlar me aso smeten vart fet arsp rinni :S:S

a som ni ser så serman typ itne oliak bolar aso mam kan inten skiljka opå dom :SS:S:




min hund tyke kom o han ba aaa dom ser för rinniga o lösa ut!!!!! ja ba aaa ja tykker d me va ska ja göra han ba ja har en plan!! ja ba aa säkert men du e en hund så ja har en betre plan




så ja tog dom o stopa i frysen så dom skule bli stelnare å ja trore va bra





aaa som ni ser här e dommmm iaf på väg in i unngen ahhahahahaha lr fryzen men aja ;PP;PP:P S:S:D :SD::P




aa som asgt haha här jör ja tumen up för d va bra lr ja vene :S:S





aaa asso d här e sneare!!! hahaha aso efetter et tag ner ja ventat o kolat lit på simscpnsd mviepvo så ja ba nu e d dax!! för shokla boll så ja tog ut dom ur fryzen :D:D och tog litite kafe till haah men d där e inan ja hadde i mjölken :P:P:P:PFPepfpf fett ekllitt utan!!!




a d va iaf d ja gjordde igår å ja ått inte ala :P:P:P ja e ingen tjoack,ixs

sne dorg ja til affe me jessi, elle, oske, afffe, patte o madde o ja bereta att ja hade etit choklad bolar dom ba aahahahha dane din tjokis ja ba aa :D:D:DS:D:SAD;SÖD;PP#¤="#94 sen dekka vi för vi drak spritt vi va fet fula SDÖA;

Kommentarer
Tönt-tnöT

mykt betetr frmat på textn dannee asspå haha :D:Dd.d:D:P.:DSS:S elelr typ aa ja gilar det betettr de e roliare ja leste litte ja ba garva!! 11! mer en på andnra textrna aså serri lix

2007-10-07 @ 23:46:36
Tönt-GodisKlasse

BAAHAHHAHAHA

2007-10-08 @ 17:29:10
Tönt-F

Äntligen ett inlägg på min nivå som jag förstår =))99

2007-10-08 @ 17:44:17
Tönt-permanentat får

1337

2007-10-08 @ 21:15:28
Tönt-skalpadda

HAHAHAHA

2007-10-09 @ 14:38:35
Tönt-Z

NAJS! me lajk diz inleg! fortsätt o t-shirt på helgen =)

2007-10-10 @ 19:49:01
Tönt-syrran

asso, va fint skrivet, bror... Hade jag inte varit i skolan hade jag garvat ihjal mig tror jag ;) hoho
just nu ar jag i skolan, och det sitter en storande idiot kille brevid mig som flirtar med mig hela tiden. Fett jobbigt och jag vill sla honom

2007-10-12 @ 22:15:19
Tönt-Anonym

Påminner väldigt mycket om Senharib.
Har bloggen fått en ny ägare?

2007-10-14 @ 22:44:37
Tönt-ZZ

WTF? va har jag med det här o göra? :O

Imorron kommer allt att gå åt helvete, jävla matteprov..."se där, där ryker VG i ma A" hhmrgromr...

2007-10-15 @ 22:42:24
Tönt-GABRIEL

ASOOO SHITT!!!! JA BACKA OXO KANNELBULAR!!!! DE VA OXO GOODA!!!!! JA TROR DU E MIN SKELSFRENDE!!!! ASSO DU VETT VA D E VA????? :D:D:D:D:(:):):):):)::S:S:S:O:O::P:P:P:P:P

2007-10-23 @ 21:16:24
Tönt-mathilda

vad du är duktig på att baka iaf :)

Tönt-Anonym

din bästa nånsin ahahahh dani-el

2007-12-27 @ 21:11:52

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback