Rubrik

Idag var ännu en sådan dag då jag lät ansa mitt hår till en längd av mer reguljära mått. Det vart väl trevligt och lagom bra, förutom det faktum att frisörskan var lite väl frikostig med sina klipperier på sidorna av mitt huvud, så att säga.

Här kommer tyvärr ingen bild då jag har för avsikt att bibehålla min anonymitet. Det finns folk som strävar efter att se mig död, förstår ni. Ni som önskar behålla mig vid liv, det vill säga mina skolkamrater, kan inspektera hårarrangemanget på måndag, då jag återigen tänkte äntra skolbyggnaden i vilken jag var dag betar av min grundskolautbildning.

Allt är så relevant till den grad att marken skälver - känner ni?

Kommentarer
Tönt-kevin

Jag har redan sett!
varför står det moa bland nyckelorden?

2007-05-11 @ 23:15:29
Tönt-D.K.D.

För att hon lixxom är en nyckelperson i mitt liv (pek)

Tönt-kevin

får inte jag vara nyckelperson i ditt liv :(:(;:(

2007-05-11 @ 23:23:53
Tönt-Linni

varför är inte jag med, jag är en extremt stor nyckelperson! -.- Föresten så var jag, Pätty och Vikky påväg till dig näru klipptes, men sen bara drog ni. :( Det var sorgset.


Men är det fint då? Är det kort? :D
ÄLSKAR DIG ALLTID LICKSOM!!! <3<3<3<3

2007-05-12 @ 00:31:34
Tönt-D.K.D.

Det är både kort och ganska fint. :O
Och ja, du är en fetingnyckelperson så att säga, men idag var det Moa som fick äran (kuk porr knulla moa sex, höhö). Det ena utesluter inte det andra.
LSKAR DEJ ME! (L(L)(L)

2007-05-12 @ 09:38:28
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-moa

yeeeas jag är nyckelperson

2007-05-12 @ 20:03:25
Tönt-D.K.D.

Hon gjorde också reklam för min blog på msn förut, i typ fem sekunder.

2007-05-12 @ 20:46:57
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-Sir Galahad

Fy fan va fjortis alla på denna blogg är!

Exkluderat mig, såklart. Jag befinner mig inte på denna blogg särskilt ofta, dock, då jag har något som många av er tycks sakna, nämligen ett eget liv och jag känner då oftast inte något större behov att att läsa om någon annans (relativt ointressanta) liv.

Jag såg ditt hår i fredags, förresten. Det blev helt ok, faktiskt.

2007-05-13 @ 00:35:52
Tönt-D.K.D.

Jävla riddare, sluta hacka på mina läsare! Det skrämmer bort dem.

2007-05-13 @ 00:46:52
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-Sir Galahad

Oroa dig inte, dina omotiverade förolämpelser gör det jobbet åt mig :)

2007-05-15 @ 21:25:01
Tönt-Anonym

soft frisyr xD

2007-05-17 @ 00:00:57

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback