Jag är en Sherlock™

Det var ett tag sen, men nu kommer min NÄSTA BLOGPOST!!!!1111111 Jaaa, alla är glada och dansar och livet är tjofaderittan hej och hå!

Jag önskar med denna blogpost utnyttja det faktum att ni är tvungna att läsa allt jag skriver, genom att göra reklam för min utomordentliga kopia hyllning till det tuffa onlineproblemlösarspelet notpr0n. På gedigen förortssvenska:

Här har du den.


Konceptet är simpelt: Spelet utgörs utav flera "nivåer" och målet är att ta sig vidare till nästa. På varje nivå konfronteras du dock med en gåta. Löser du inte denna, kommer du inte vidare.

Ehe he he he.

Ha så skoj. >:)

Kommentarer
Tönt-Qaroline

Och med det menar du?

Tönt-olivia

jag är bög?

2006-10-04 @ 18:16:09
Tönt-gabruel

ASO JA FATAR IN TEE!!! VAD SKA MAN JÖRA??

2006-10-05 @ 15:55:35
URL: http://www.Sluta.slå.mig.i.ansiktet.se
Tönt-Rubberchicken

Du är inte Sherlock >.(>:(>:(>:(:>8

2006-10-08 @ 15:10:20
Tönt-carro

Tester är roliga :)

2006-10-14 @ 15:49:31
URL: http://lovelyC.blogg.se
Tönt-Sir Galahad

Jag vill passa på att tilldela Gabruel utmärkelsen för mest grammatiskt och språkligt inkorrekta mening i världshistorien.
Om man uträknar alla meningar skrivna på spelfusk-hemsidan www.fuska.nu.

Grattis

2006-11-04 @ 22:08:42
Tönt-Optimisten

Vary najs gejm Molle, tyevär maöste jegh sigga ät nevåon mmeh seckpejpan sögger...

Sherlock Holmes eh?

*Jeg ar 3 ar ok hör nålignen lert majj skrerava, jeg duminärar höelt klert er elsamens :())*

*elwayslocunthebrejtsajdafthdey,tudu,tudududududu

2006-12-10 @ 12:14:56

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback