Datoren spelen.

Undersåtar.

Dagens ämne är av mycket viktig natur, och jag ber er att verkligen ta åt er utav den fakta jag nu tänker ge er - nämligen, mina åsikter om och en fin film från ett mycket utomordentligt datorspel:  The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Föreställ er, gott folk, ett spel, där ni är fria att göra vadhelst som faller er in. Ett sådant spel existerar inte, haha, rätt åt er era töntar. Tänk er istället ett spel som är så fängslande och oavbrutet underhållande att till och med efter att ni har spenderat 45 timmar med att spela det, fortfarande trånar efter att så spela ytterligare. Jag tror inte jag behöver säga mer än vad denna video visar:




WEEEE, BJÖRNEN RULLAR! HOPP GALOPP DANSA IN I VATTENFALLET!

EDIT: WEEE, kola en til fillmen!!11




Kommentarer

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback