The Very Most Ultimate Wanted Best of Tipex & Humor

Året var 1999. Filip Mesko och Alexander Molin (inte släkt med undertecknad på något som helst vis) konfronterade mig med att sjunga menybakgrundsmusiken till Pizza Syndikatet (ja, särskrivning). MEN, istället för att sjunga "Dumdum, du-dumdum, du duuum du-dum, manamana" så sjöng de "Tipex, och Humor, du duum du-dum". Från den dagen kallade vi vårt  "bolag" för Tipex & Humor, närhelst vi producerade någon fin produktion.

Det mest kända utav Tipex & Humor är våra filmer. Spännande och bra. Därför ska ni nu få se de tre bästa:

Band of Others II - Russian Edition
The Documentary
Pulkaåkning i Bögbacken

Jag ber er vara uppmärksamma om att dessa filmer har några år på nacken, och vi önskar desperat att ni ej ska mobba oss för vårt omanliga utseende och lika omanliga röster :(:(:(:(:(::(::(:(:((:(::(:(::(887:(.86/:(&8.786

Som jag säger i PiBB: ENJÅJ

Band of Brothers II - Russian Edition
(Vid 01:27 ser man min fina röv, så bli inte rädda.)


Pulkaåkning i Bögbacken


The Documentary
(special treat for you @ 04:56... hehe)


Ber om ursäkt för att detta ser helt fuckat ut, inte minst med IE. Det är inte mitt fel, utan den fula automatiska förhandsgranskningen på blogg.se, och är därför inget jag kan göra något åt.

Kommentarer
Tönt-Rubberchicken

Ja alldeles underbara klipp där. Nu vet jag vart ni fick namnet ifrån iaf : o Höjdpunkten: Filips min i the Documentary.

2006-07-02 @ 22:03:16
Tönt-Anonym

"You can't break a student's eye" O.O?

2006-08-26 @ 11:09:58
Tönt-Bitn^

Ja jag är Bittin tittar på det jag ej ar sett då jag var aktiv på hehu.se :O

2007-01-07 @ 04:14:38

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback