Kärlek öhöh

Hej jag är kär i den vackra musiken från filmen Pride & Prejudice, som förövrigt också är mycket bra.

Oj oj oj oj så bra.

Här kan ni lyssna på den. Living Sculptures of Pemberly och Mrs. Darcy rekommenderas.

Ja, jag är fjollig. :(

EDIT: Jag vill betona lite mer att filmen i sig är bättre än musiken. By far den bästa romantiska film jag sett, om inte den enda bra, då allt annat är fula amerikanska romantiska "komedier" med töntigt sliskiga skådespelare. Keira Knightley <333333333 och Matthew Macfadyen <33333 mmm lol hejj

Kommentarer
Tönt-höhöhhööhhh den filmen vverklar inge bra

heee den filmen verkar jobbig drama och sont inge kommedi hahaha!!

2006-08-07 @ 17:10:20
Tönt-Big Tavla

ja hante hört dn o ja vill inte fö din mussick smack sugär :(8.8:(8.,8:d.DPd.aD:Döp

2006-08-10 @ 01:13:26
Tönt-D.K.D.

men d e ju en fillm oxå ::(:(:PS ;SDS: P Y;T ¤%23

Tönt-Anonym

menmenmen älska filmen ;_;

2006-10-05 @ 23:39:24

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback