Till min äslklisling

Om ni de senaste dagarna gått på min skola har ni säkert uppmärksammat det drama som pågått mellan mig och min flickvän, Linniiii. För att få henne på bättre humör (så jag kan erhålla den episka kommentar hon säger sig ha författat) har jag skrivit ett musikaliskt verk, som utöver det mästerligt komponerade instrumentala innehåller en djup lyrik, som jag författat alldeles själv - allt i den botten- och villkorslösa kärlek jag känner till min kära.

Här har du den.

Så exalterad blev jag, att jag ej ens kunde hålla mig till takten. Tänka sig. Jag tror dock att det egentligen beror på att något gick fel under inspelningsprocessen. Nåväl.

Och detta är fan för i helvetes jävlar den sista gången jag gör något åt någon annan på min blog. Åt helvete med alla förutom mig, mig, MIG, MIG!

Kommentarer
Tönt-GABRIEL

du sjunger dåligt, jag hade hoppats på nåt bra :(

och är det bara jag i det där huset som kan spela synt bra? :(

2007-05-08 @ 20:34:45
Tönt-kävin

Med tanke på att texten bestod av endast ett ord var rytmen medryckande.

2007-05-08 @ 20:49:57
Tönt-Linniiii

TACK ÄLSKLING!!!!!!!!
hähä visste att jag skulle få som jag ville tillslut :)
Bilden på mig är den sexigaste någonsin och låten du så duktigt gjort är superbra. Den finns på min playahead dessutom.
PUSSISAR SNUTTI!!! <33333333(L)(L)(L)(K)(K)(K)8) ;b :p X)

2007-05-08 @ 21:30:15
Tönt-Sir Galahad

För helvete människor! Kan ni inte (snälla) lära er när man ska använda liten bokstav, och när man ska använda stor bokstav? Snälla?
Och, dessutom, Linniiii (vad fan är det för smeknamn, egentligen?!), man behöver inte mer än ett utropstecken när man redan har visat att det är ett utrop genom att använda stora bokstäver igenom hela meningen!
Även: Snälla sluta använda playahead, den sidan är så jävla fjortis.

2007-05-13 @ 00:41:59
Tönt-D.K.D.

Rör inte min flickvän, Gällahädd.

Tönt-R.C

Haha, sött ;)

2007-07-04 @ 21:25:00

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback