Haxx

För länge sedan, kära barn, sisådär på 1800-talet då alla hästar fortfarande bar hög hatt och käpp, hade jag och min gode vän tråkigt en kväll. Tristessen, som var överväldigande, hade sitt ursprung i det faktum att vi inte hade någonting att göra. Därför kom jag med den fullständigt geniala idén att vi, i notepad, skulle göra varsin tributesida till Hackerman. Vinnaren blev den som gjorde den fulaste sidan.


Ett tag satt vi och knepade och knåpade och stånkade och stönade (åh ja), och när vi var färdiga presenterade vi sidorna för varandra. Båda var rent ut sagt förjävliga, precis som originalt (förjävligt perfekt, alltså), men processen att utse en vinnare flöt inte på utan vidare komplikationer. Magnus, som den gode vännen kallas av goda vänner, hävdade att min sida förvisso var groteskt fulast, men till en grad att den fullkomligt oläslig och därför var FUL, helt enkelt, och inte FUEL, som då egentligen var tanken.

Nåväl, nåväl, här sitter man och är sentimental och bakåtsträvande och det var bättre förr. Det är upp till er, antar jag, töntar, att bestämma vem som tar åt sig den negativa äran, om man nu kan uttrycka det på det viset. Håhå jaja.

Mitt bidrag
Magnus bidrag

Det finns dock, självfallet, inget som slår originalet. Hackerman, som han kallar sig, är och kommer alltid att vara tidernas största och farligaste hacker, dattta nörd eller vad man nu vill kalla honom. En legend, helt enkelt.

ni hittar hans sida!!!!!!!!!!! här!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Tönt-Acke

Den andra hackern ser ju ut som Ingo...

2007-01-13 @ 13:15:02
Tönt-Sofia

Att du orkar Molin!

2007-01-13 @ 13:22:55
Tönt-Rubberchicken

Jag kunde inte hålla mig.

2007-01-14 @ 20:30:03
Tönt-Z

Lol Molin! Din sida är klart bäst i att vara värst! =')

*Har röstat*

2007-01-15 @ 16:07:08
Tönt-Anonym

Jag röstar på din sida, daniel... den är mest lik orginalet, den andra var... inte lika lik orginalet... (eeh..)

ps. vem e snyggingen på bilden? ;);););););));

2007-01-17 @ 16:00:06

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback