Blip blop och hej hopp

"Du lägger inte ner särkskilt mcyket arbete på din blogg nåmer"
-W. Lu

Det är förvisso sant, min gode vän, att de senaste veckorna här på bloggen varit tämligen innehållslösa. Låt mig dock posera frågan - är det inte bättre att hemfalla åt tystnad, än att författa en drös skit som ur vilken ingen sedanimage27 kommer utvinna någon glädje? Att tala är silver, att tiga är guld, att tiga så länge som det krävs för att påsamla sig tillräckliga mängder intressant meningslöshes är rent utav platina. Dåså, mina herrar.

Som jag utlovade i det föregående inlägget kommer jag i det här inlägget publicera mitt senaste verk av musikalisk natur. Komponerad i FjolligaLoopar med hjälp av leksakssynthen här där uppe och därefter motvilligt men maskulint trackad av min käre kamrat Mesko, som jag älskar över allt annat, i LSDj, för att få till det där bedårande, sprakiga och blippetibloppiga ljudet jag vet att ni alla tänder på, här kommer, låten vars namn ser ut som asfdfafdfsfd:

D.K.D. - Asfaltsdans

Om någon (Gabriel) eftertraktar en extra bögig technoversion kan jag tänka mig att ladda upp en sådan. Inte annars.

Kommentarer
Tönt-Mesko

omg ja e so dukkti =)=)

2007-04-16 @ 17:47:11
Tönt-Anonym

Din tönt, varför har du blockat mig? :(

2007-04-18 @ 19:17:36
Tönt-Lars-Adolf

Åh, det var ett ypperligt utsökt musikstycke herrn har komponerat. Mera sånt, för det tänder vi på.

2007-04-23 @ 10:05:02
Tönt-GABRIEL

Jag är diamant.

Kom igen, ge mig en extra bögig HARDCOREVERSION av låten..

Jag kommer hem till dig och spelar lite synt?

2007-04-24 @ 21:54:11
Tönt-GABRIEL

Fin bild på den kära synten! :)

2007-04-24 @ 21:54:38
Tönt-Mesko

Det är ett keyboard, Gabriel.

2007-04-28 @ 12:17:59

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback