Horskåp

Jag hatar horoskop.

Fula, äckliga, töntiga, jobbiga. Varje dag tvingas man stå ut med att alla i skolan ska flyga runt och be varandra läsa varandras horoskop och eftersom man själv är cp vill man höra sitt eget och det är alltid samma gamla värdelösa repetetiva slumpmässiga skit.

En söndertrampad knölsvan med en stol uppkörd i röven och ett grillspett genom huvudet hade kunnat skriva minst lika meningsfulla horoskop som de töntar som gör det åt gratistidningarna. I egenskap av en söndertrampad knölsvan med vidare nämnda egenskaper ska jag därför demonstrera detta. Här har ni, det enda riktiga och pålitliga horoskopet - någonsin.

  • Stenbocken: Idag (och för resten av ditt liv) är du jävligt ful. Lämna inte hemmet.
  • Vattumannen: Din hjärna är mer missbildad än vanligt, och vilken fråga du än blir ställd inför kommer du ha fel vad du än svarar.
  • Fiskarna: Du har väl skrivit ett testamente?
  • Väduren: Din vikt överstigs endast av din dumhet. Börja banta, eller för den delen, bli så fet så du dör av det så alla slipper dig.
  • Oxen: Idag kommer du ställas inför en utmaning tillsammans och mot många människor som har samma egenskaper som du - ha det så roligt på Paralympics!
  • Tvillingarna: Vissa dagar känner man bara att man inte skulle ha klivit ur sängen på morgonen. Om personer som du önskar man bara att ni aldrig blivit födda.
  • Kräftan: Fastän du är född i det överlägset bästa och mest oslagbara stjärntecknet, är du likväl efterbliven och ful som stryk.
  • Lejonet: Bli inte missledd av djuret som representerar ditt stjärntecken. Till skillnad från lejonet är du en feg, värdelös liten tönt och hur mycket du än bli sparkad på så förtjänar du det.
  • Jungfrun: Kommentar överflödig, fjolla.
  • Vågen: Idag kommer ingen att skratta åt dina skämt. Precis som vanligt, alltså, ditt tråkiga fläskberg.
  • Skorpionen: Även om du tyckte att det gick bra för dig igår ska du inte vara alltför glad - alla drev med dig.
  • Skytten: Du är född sist, du kommer att göra sämst ifrån dig. Kort sagt, du råsuger.

Nu när ni är uppmuntrade av mina förutsägelser, gå ut och ha ett riktigt bra liv!!!!!!!

Kommentarer
Tönt-Lord Ingo

Så rätt! Jag är ju jävligt ful! DITT HOROSKOP STÄMMER. PRISA DIG! :D:D:D:D

2006-11-10 @ 21:34:24
Tönt-Vattuman

Hahaha! Det där stämde bättre än något horoskop jag någonsin läst tidigare.

2006-11-10 @ 23:25:20
Tönt-En sann tvilling

Jag känner att jag inte borde kommentera. Men jag måste! Av att ha kollat igenom och läst en del av dina inlägg här, så har jag bildat mig en uppfattning om dig. Och jag blir irriterad. Sådana som du är så himla uppenbara, man ser dirkekt vart du vill komma. Negativ, så negativ. Varför? Visserligen får du skriva vad du vill på din egen blogg, men eftersom att det är fritt att kommentera så gör jag det; varför så jäkla negativ? "jag hatar..." "...så fult." Det genomsyrar hela din blogg, och uppfattningen om dig. Genomskinligt. Uppenbart. Anti allt, va?

Tönt-D.K.D.

:D

Det verkar faktiskt inte alls som om du har läst igenom min blog, och om du har det har DU inte haft någon annan inställning än "negativnegativnegativ".

Långt ifrån alla mina inlägg är som det här. De flesta är visserligen bara slumpmässiga skumheter och fula bilder, men inte på något sätt negativa eller anti allt.

2006-11-11 @ 10:48:42
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-Anonym

hahahahah klockrent!

2006-11-11 @ 11:59:59
URL: http://realfuture.blogg.se
Tönt-Sir Galahad

Jag håller med En sann tvilling till nästan allt, förrutom att det faktiskt inte är så att allt som D.K.D. skriver är negativt eller anti allt. Men majoriteten är det. Om man läser igenom alla bloggar så ser man klart och tydligt att över 80% av dom innehåller fraser som "jag hatar..." eller "...så fult". Men du, En sann tvilling, tycks ha misslyckats att se din egen kommentar. Den ger ut negativa signaler, vilket gör att du motsäger dig själv lite. Du skrev även i din "Om Mig"-sak att du inte gillar att få alltför negativ kritik från okänt folk. Är inte det exakt det du gör just nu? Även om du känner D.K.D. så är det samma sak. Det tar nästan mer att få negativ kritik ifrån någon man känner än att få det ifrån någon okänd.
Så tänk innan du skriver.

2006-11-11 @ 14:02:58
Tönt-Sir Galahad

PS. En sann tvilling. DU ÄR EN DJURDÖDARE!!!!!!!!!!
Där kom Gud och gav oss en underbar jord att leva på, med en massa underbara varelser som är mer värda att leva än vi. Och så kom sådana som DU. Och förstör allting. Fy fan. om jag skulle va dig så skulle jag gräva ner mig i en grop ute i Sahari-öknen och hoppas att Gud inte skulle hitta mig.
Sådana som du förtjänar att vara lika döda som djuren ni bär på.
MINKAR ÄR OSKYLDIGA!!! HUR SKULLE DU KÄNNA DIG OM JAG SKULLE FLÅ DIG OCH BÄRA DIG SOM ETT PANNBAND?!

2006-11-11 @ 14:22:11
Tönt-D.K.D.

Sir Galahad: Say what nigga nigga?

2006-11-11 @ 18:33:11
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-mallan

HAHAHAHA!!! :D Så jävla skön blogg!!

2006-11-11 @ 19:49:00
URL: http://bralla.blogg.se
Tönt-Sir Galahad

bara kolla på hennes blogg

2006-11-12 @ 17:52:01
Tönt-Sir Galahad

bloggen: Äckligt med vintage? En titt på Söder
Jävla sadist-snobb

2006-11-12 @ 17:53:40
Tönt-D.K.D.

Alltsååå, Sir Galahaaaaad, det gåååååår att skriva aaaall teeext i eeeeeeen kommentaaaaaaaaaar.

2006-11-12 @ 18:50:30
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-Mathilda

klockrent dkd,

2006-11-12 @ 19:25:04
Tönt-gabruel

höhö, höhö, höhö, vilket sammanträffande, allting passar ju in på DIG, varje dag!

2006-11-12 @ 20:30:02
Tönt-Svar till "En sann tvilling" som bildat sig FEL Uppfattning om dkd.

Hej du fulel. Du känner inte dkd, han är inte anti allt. Du är mer emo än han. tönt. jag. tycker. du. borde. läsa. bloggen. bättre. innan. nästa. gång. fjolla

2006-11-12 @ 20:51:12
Tönt-D.K.D.

Vafan era mammor, jag kan försvara mig själv!!!11

2006-11-12 @ 21:00:45
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-olivia

jag vägrar, jag är inte tjock.

2006-11-12 @ 22:36:20
Tönt-carro

Jasså

2006-11-13 @ 11:57:49
URL: http://lovelyC.blogg.se
Tönt-Elica

hahaaaaaa - my new diet starts today then.

2006-11-13 @ 16:06:19
URL: http://elica.blogg.se
Tönt-Sir Galahad

D.K.D. What you are, you are by circumstances at birth. What I am, I am through myself. There is, and always will be thousands of Daniels, but there is only ONE Sir Galahad.

2006-11-13 @ 16:53:16
Tönt-D.K.D.

..och detta utgör den 21:a kommentaren. Jävla spämers.

2006-11-13 @ 18:07:16
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-Victoria

Sir Galahad - Fan vad roligt! Att du hatar mig alltså. Inte ofta jag får sådan kritik. Och att jag skulle vara snobb? Oj, kul att höra vad annat okänt folk får för olika uppfattningar om mig. Helt klart underhållande! :)

Däremot så tycker jag inte att din kritik håller alls. Jag gillar inte att få negativ kritik, och? Vart vill du komma med det? Att jag har svårt att hantera negativ kritik innebär inte för någon sekund att jag inte gärna tar mig friheten och kritiserar någon annan? Du menar också att min kommentar här skrivits med negativ underton? Självklart! Hur ska man annars skriva när man ska ge negativ kritik? Jaja, förutom det så gillar jag dina kommentarer! Och det angående minkpälsen; den är inte äkta, därav ""-tecknen! Å andra sidan är jag ingen djurrättsaktivist heller.

2006-11-13 @ 20:16:37
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Tönt-Victoria

Föressten; sir Galahad påstår själv att 80% av inläggen på bloggen innehåller negativa kommentarer. Jag menade aldrig att denne bloggare skriver negativt helt, rakt igenom. Men anti-allt verkar personen i fråga ändå vara. Sedan var det en fråga jag ställde bloggaren; "Anti-allt, va?" Personen fick alltså tillfälle att svara på frågan och försvara sig själv. Läs mer noggrant, er kritik mot mig håller inte! Djupt besviken. :(

2006-11-13 @ 20:19:56
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Tönt-D.K.D.

Victoria:

"Det genomsyrar hela din blogg, och uppfattningen om dig. Genomskinligt. Uppenbart. Anti allt, va?"

Typ EXAKT så tror jag du skrev. "Det genomsyrar HELA DIN BLOGG[...]". Ganska underligt att man skriver så, om man "aldrig menade att denne bloggare skriver negativt helt, rakt igenom". Du är väldigt konsekvent. Helt klart underhållande! :)

Du har också skrivit att du läst "delar av min blog". Sen hävdar du att HELA bloggen är negativ. Sen hävdar du nåt annat. Din kritik har aldrig hållit över huvud taget - kan du till exempel hitta några negativa åsikter i följande inlägg på min blogg?

dkd.blogg.se/241006164437_olaga_vervakning_och_adekvat_int.html
dkd.blogg.se/041006145237_jag_r_en_sherlock.html
dkd.blogg.se/210906204909_hur_man_klipper_grset_p_bsta_mjl.html#
dkd.blogg.se/110906200207_aaaaa.html
dkd.blogg.se/050906154749_luffmongo.html
dkd.blogg.se/290806200405_tejp_och_katt.html
dkd.blogg.se/100806210934_ja_lskar_rej_talva.html

(Jag hade tänkt länka till fler, men insåg nu att det bara blir onödigt långt. Säg bara till, så kan jag dock bistå med fler.)

Du kanske borde börja... öhm... läsa mer noggrant?

Dessutom använder du semikolon fel. Det är helt klart underhållande! :)

2006-11-13 @ 23:03:21
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-Mesko

Viktoria: Ni är en idiot.
Ni anklagar Herr Molin på helt falska grunder. Han har inte uttryckt sig negativt i hela sin blogg, och knappast i större delen av den, heller.
Jag håller med vad både Sir Galahad och D.K.D. har skrivit i denna diskussion, så jag har inte så mycket att tillföra för tillfället, men jag tänkte att Ni skulle få chansen att se några riktigt negativa bloggar (Som är BRA. Pessimism är INTE dåligt!).
Varsågod:
- http://fanihelvete.blogg.se/
- http://maddox.xmission.com/
Man får ana ironin när man läser dessa bloggar, dock.

2006-11-13 @ 23:14:03
Tönt-Victoria

Nu börjar jag tröttna på att förvara mig själv! Förlåt så himla mycket att jag har skrivit semikolon fel! Jag vill skylla på att jag har gått på en grundskola med mycket dålig grundskola när jag var yngre. Dessutom har jag inte haft någon hemma som har kunnat lära mig sådant! Det är smått irriternade att du/ni sitter och letar stavfel och liknande, när det inte har med saken att göra.

Ja, jag skrev "genomsyrar hela din blogg" förlåt att jag inte tillade att jag då inte har läst igenom vartenda inlägg och konstaterat att 100% av inläggen är skrivna på ett negativt sätt. Jag skulle ha skrivit "i princip hela din blogg" mycket dumt av mig, ha ha. :P

Och härmed slutar jag att kommentera här! Ni får givetvis fortsätta att svara mig om ni inte har något bättre för er.

2006-11-14 @ 12:13:31
Tönt-D.K.D.

Självklart har jag inget bättre för mig.

Ja, att du använde semikolon fel var helt irrelevant och hade inget med det här att göra. Jag ville bara dryga mig tillbaka med "Helt klart underhållande *glad smiley som endast visar att jag tror att jag är bättre än den jag pratar med*".

Öh.. sen vet jag inte vad mer jag kan skriva. Känns inte som vi kommit någon vart överhuvudtaget. Veckans dos av who the fuck cares.

2006-11-15 @ 08:08:04
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-Mesko

Let's make love! \o/

2006-11-15 @ 19:14:44
Tönt-D.K.D.

Wanna fuck and fight in the basement? :(

Den som postar den 30:e kommentaren får HUNDRA POÄNG!

2006-11-15 @ 21:35:46
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-Sir Galahad

D.K.D'ika

du kan vara lite smånegativ från stund till stund. Men det tänker jag stryka ett sträck över nu.
Du är helt klart skön. Punkt.

Nästa gång vi syns (25-26 November) så ska du få en jättestor björnkram värdig en av Riddarna av Det Runda bordet.

see ya then, di'kut

2006-11-16 @ 18:43:47
Tönt-D.K.D.

DU FÅR HUNDRA POÄNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Riddare kramas inte, de är manliga. :(

2006-11-16 @ 19:06:56
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-Sir Galahad

jag vet, fast ingen av oss har blivit riktigt dubbade än, så det spelar väl ingen roll!

2006-11-17 @ 13:35:18
Tönt-gabriel!!!!!!!!!111111

"Nu börjar jag tröttna på att förvara mig själv!"
- :D
"Jag vill skylla på att jag har gått på en grundskola med mycket dålig grundskola när jag var yngre."
- :D
"Dessutom har jag inte haft någon hemma som har kunnat lära mig sådant!"
- :D
"Ni får givetvis fortsätta att svara mig om ni inte har något bättre för er."
- Jag har massor av saker som jag har bättre för mig, som att kommentera i danlies blåg.

2006-11-22 @ 18:46:37
Tönt-Henric

Daniel Molin är snygg ;)

2006-12-04 @ 13:37:53
Tönt-Dessi

Fan vad jag skrattade :D

2007-01-11 @ 02:10:47
URL: http://www.dessi.se

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback