CLICK sa det när jag tänkte skjuta dig.

Det var ett tag sen sist, och jag vet att mina trogna fans börjar tugga fradga om de inte får mer av mina visdomsord snart. Så detta är mer eller mindre en nödpost, men vafan, var glada.

Jag är inte en särskild stor anhängare utav regelbundna Hollywood-"komedier" (till skillnad från min kusin, hej Gabriel, eheh) - och har inte varit det sen jag var, typ, 10. Visst, vissa utav dem ger en väl ett billigt skratt, men det är verkligen uppenbart att nästan alla av dem görs för att generera inkomster åt de inblandade. Handlingarna är så totalt långsökta och fula och värdelösa att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

"Komedin CLICK handlar om Michael Newman (Adam Sandler), en ständigt arbetande arkitekt, som har den stora lyckan att hitta en universell fjärrkontroll. Med den kan han snabbspola fram och tillbaka mellan olika händelser i sitt liv, men det uppstår komplikationer när kontrollen börjar bestämma själv och tar över Michaels liv."

Liksom. Först en FJÄRRKONTROLL, som kan spola fram och tillbaka tiden och allt som har hänt. Den här hittar Michael, bara sådär. Med lite flyt. Bara.



Men SEN, barn, SEN kommer det roliga. SEN så får fjärrkontrollen ett EGET LIV!!!!!11 det vill säga, den är utrustad med ARTIFICIELL INTELLIGENS, och den börjar FÖRSTÖRA för stackars Michael!!!!!!!!!111!1!!!! RUN TO TEH HILLS OMG!!!!

I rest my case, som man säger.

Jag är inte emot udda handlingar. Många bra filmer, och så gott som alla filmer som klassas som kultfilmer har en udda handling. Men liksom... ÄRCHHGH.

Kommentera, och skriv vad DU tycker. ;)

Kommentarer
Tönt-Mesko

ja tyker att du e helt puko aso ja jilar sona fillemn o de e rolig =)

2006-08-26 @ 00:41:39
Tönt-Rubberchicken

I huvuded på John Malkovich är en bra och skruvad komedi. ::):):):)

2006-08-26 @ 10:59:05
Tönt-gabruel

Måste se!!! Adam sandler är den roligaste som finns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men dina filmer är inte heller så roliga, en ful en dum en ond, "Wilda western Action" viist..

2006-08-26 @ 13:30:33
Tönt-gabruel

hallå du mååste uppdateraa ooftarre!!

2006-08-28 @ 21:05:31
Tönt-D.K.D.

STFU, om jag skulle skriva hela tiden så skulle det inte bli bra. :(

MEN det kommer mer idag, ehehe.

Tönt-gabruel

ehheheehhe, vart e det????????? HAlåååå åahaha asssååå

2006-08-29 @ 21:50:32
Tönt-gabruel

kommenterar som faaan

2006-08-29 @ 21:55:44
Tönt-gabruel

soom faaaan

2006-08-29 @ 21:55:53
Tönt-D.K.D.

Din jävla jävel.

2006-08-29 @ 21:57:40
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-Tereze

Vill se den! Har hört att den ska vara bra.

2006-09-22 @ 15:34:33
URL: http://kirch.blogg.se
Tönt-Sir Galahad

Jag klarar inte av patetiska komedier, och komiskt patetiska skådespelare

2006-11-04 @ 22:27:49
Tönt-Sir Galahad

Och förresten.

OM NI INTE BÖRJAR KOLLA PÅ VAD NI SKRIVER, OCH SER TILL ATT DET FÅR ÅTMINSTONE ETT SPRÅKLIGT KORREKT ORD, SÅ KOMMER JAG ATT UTFÖRA ETT JIHAD MOT ER!

2006-11-04 @ 22:29:28
Tönt-Gutted

Click var ju bra ;(

2006-12-04 @ 13:52:05

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback