Cerebral modifikation

Den något mongoloida rubriken till trots är min blogg en tämligen välförfattad och -orienterad sådan, och vad vore en blogg utan bajs röv vaksdoöjkasd.

Idag var ännu en sådan där dag. En dag jag hatar. En dag jag skjuter upp i hundra år tills alla runt omkring mig börjar kasta skräp på mig. Dagen illustreras, precis som en annan snarlik dag jag skrev om och illustrerade, med en extra cool illustration:



Idag lät jag mig klippas.

Bilden kan återfås som (måste laddas ned för att återges korrekt):
För jag vet att ni jävligt gärna vill ha den.

Kommentarer
Tönt-mathilda

jättefint molin :) jättefint..

Tönt-Timmy

Du har väldigt tjocka hårstrån, må jag säga!

2007-10-29 @ 22:13:21

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback