Konfektyr för synorganen

Vi lever i nya tider. Stilrent är sättet att vara, fräsigt är "super"-inne, mörkt är det nya svart. Att hänga med i samhällets moderna svängar är allt annat än lätt.

Året är 2007, folk - men inte så länge till. Inför Året 2008 har jag därför beslutat att renovera bloggens hjärta, headern, och även skänka en modern touch till den faktiskt tämligen smaklösa och statiska bakgrunden. Hör ni vilka termer jag använder? Jag håller på att bli en riktigt "hipp" modegrabb. Nä, fy fan.

Låt oss övergå till något helt annat. Ni som är någorlunda hemmastadda på min blogg minns kanske att jag förut förtäljde att jag vunnit en kopiös summa pengar på en trisslott (inlägget i fråga hittas här)? Jag har ännu inte löst in lotten, vilket är anledningen till att det utlovade kalaset uteblev. Om ni fortfarande är intresserade av saft, bullar och en svängom på dansgolvet kan ni ju skriva det i kommentarerna. Inte för att det kommer hjälpa er, men är det inte fasligt roligt att kommentera?

Kommentarer
Tönt-Julia

Jättefin blogg du har! :)
Svara på veckan fråga: Vad skulle du ta om du fick två skitdyra väskor av märket Hello Kitty eller Prada? ^^

svara bara om du vill, ha det!

Tönt-Tönt

Men msn var dum.

2007-12-28 @ 16:54:33
URL: http://jeppa.wordpress.com
Tönt-Anonym

Du bör göra en tshört, endast åt mig.

2007-12-30 @ 23:21:38
Tönt-dkd

Det kan då vara lämpligt att lämna något form av spår som kan hjälpa mig identifiera dig, Tönt-.

2007-12-31 @ 01:34:41
URL: http://dkd.blogg.se
Tönt-mathilda

GÖR KALAS!

2008-01-01 @ 15:58:09
URL: http://kinkasha.blogg.se
Tönt-GABRIEL

hehe... hello kitty, det är väl barnleksaker som inte kostar ett skit från kina...

men men, jag vill ha kalas, saft bullar och sånt som hör till. och det ska jag få, hehe. imorrn. för då DU!!!!!!

2008-01-04 @ 22:03:42

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback