Dödspajen

Visserligen i kategorin vänner, men detta är en RIKTIG vän... vilket alla andra också är, såklart...

Nåja.

Jag har valt att dedikera dagens bloggpost till Dödspajen, eller DeathByPie, eller PieofDoom, beroende på vad han själv känner för att kalla sig för. Snart kommer denna käre Stofil att lämna vårat älskade Sverige för att hans föräldrar "har bestämt sig för att vara cphomogay", som Rosa Valross uttryckte det. Han kommer att omdirigera sin feta röv och sina manboobs till Kanada, där dag är natt och tvärtom, vice versa och huller om buller.

Här till höger ser vi den kinesiske fan, i full färd med att le (...nåja) över hans inköp av en prima haschkaka för endast ca 50 kr/kg. Vilket kap!

Deathbypie är en riktig profil-Stofil. Han har varit med och myntat många uttryck, och inlett många trender. Adolfhumorn? Den var Pajen med och slog igenom med. Likaså med pedofil-eran på Fanmongoforumet - MEN DET VAR VALROSS' IDÉ. Han är upphovsmannen bakom bilderna där oskyldiga stackare daskas med hårda stockar - han har till exempel gjort smackdask-bilden här nedanför.

Kort och gott, en hjälte som många kommer att sakna. MEN DU! Du kan hedra honom genom att genomföra en alldeles speciell Dödspajsritual. Följ bara dessa enkla steg, så överförs ca 100 kronor från ditt bankkonto till Pajens. Du vet att han behöver de mer än du.
  1. Spring runt ditt hus 5,2 varv. Bor du i höghus? Bra, du kan behöva lite motion, din fete jävel.
  2. Ställ dig på händer. Kan du inte det? Tönt. Ställ dig istället på en stol, då.
  3. Medan du genomför den förra punkten, sjung "Min hummer har köpt en sko" med Teh Taffles. Kan du den inte? Upprepa punkt 1 3,14159265 gånger. Lär dig sedan texten till låten, och genomför resten av ritualen.
  4. Bygg en brasa. Ju större desto bättre.
  5. Släng dig in i elden. Vill du inte? Tönt. Släck elden istället och fortsätt till punkt 6.
  6. Fortsätt med denna punkt.
  7. Hoppas du har tagit kort på när du gör allt det här.
  8. Lägg upp dina bilder på internet.
  9. Se till att någon förutom din arma moder ser dem.
Dödspajens många "medhjälpare"... ehehe... kommer att uppmärksamma om du gör denna ritual. Det kommer även du nästa gång du ser hur mycket pengar du har på kontot. EEHEHEHEHEHEEHHEEH! >:)

Länge leve Pajen!

Kommentarer
Tönt-olivia

alltså... man orkar inte änns läsa allt du skriver ?

Tönt-D.K.D.

Klart man gör.

2006-06-05 @ 08:58:26
Tönt-Dödspajen

Olivia, denna är tillägnad dig.
http://i2.photobucket.com/albums/y11/DeathByPie/Mongo/stockmage.png
Fu nubcake.

2006-06-05 @ 13:01:46
Tönt-Junior

Trodde du var haj på det här med pi... Missat en etta?

2006-06-06 @ 11:59:23
Tönt-D.K.D.

Junior: Ajaj, pinsamt. Ändrar det.

2006-06-06 @ 14:29:03
Tönt-olivia

naaah, jag tog åt mig

2006-06-09 @ 20:05:42
URL: http://olivian.blogg.se
Tönt-D.K.D.

Ägd.

2006-06-11 @ 18:32:46
Tönt-olivia

njaa, den dagen jag blir ägd av dig då vill jag inte leva mera

2006-06-11 @ 20:45:42
URL: http://olivian.blogg.se
Tönt-D.K.D.

Det var iofs inte jag som ägde dig.

2006-06-12 @ 19:41:13
Tönt-Rubberchicken

Mango (:

2006-07-02 @ 22:09:09
Tönt-Valrost

Fyfan, nu måste jag ta åt mig min rättfärdiga del av kakan.

Det var jag som födde hela pedofilskiten, men Pajen syntes av någon anledning mer i vårt gemensamma publicerande. Samma sak gäller för många andra saker.

Fu.

2007-03-05 @ 22:36:15
Tönt-D.K.D.

Rätt ska vara rätt, inlägget är redigerat och FÖRSTÖRT bara för ett en jävla VALROST vill bli RÄTTFÄRDIGAD. FYFAN, I HELVETE!

2007-03-05 @ 23:41:58
URL: http://dkd.blogg.se

Om du är en tönt och vill kommentera, gör det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (visas ej publikt):

URL:

Kommentar:

Trackback